Utkast: Feb. 15, 2017

är helt slut i huvet, hela kroppen är ledlös, , haft en riktig skitdag, fått en ångestattack i kväll, har inte kunnat prata rent glömmer till och med bort vad jag pratar om mitt i samtalet, justyna uppmärksammade mig på det flertalet ggr idag,, satans skit, lyckades i vart fall ändå hämta sängen jag köpt på mio för 3 veckor sedan, tänk om jag fick spola tillbaka tre veckor, vad bra jag mått under dessa veckor alltså,, å nu skit, alltså riktigt skit,, känner att jag bara skriver osammanhängande, fattar ingenting, jaja jag ska då strax få lägga mig i min allra första helt nya säng, som jag har längtat, ber till gudarna bara att den är skön och jag inte vaknar med nack och ryggvärk,, imorgon hoppas jag för allt i världen att jag mår bättre, jag måste kasta skräp, ochvill så gärna träna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0